Умови сервісу
«Огляд відправлення»
«Огляд відправлення» – сервіс, надає можливість Одержувачу у відділенні, скориставшись
спеціально відведеним столом, або за адресою, перевірити вміст відправлення на таких умовах:
- Співробітник ТОВ «Нова пошта» передає Одержувачу відправлення на огляд для перевірки
його вмісту, попередньо розкривши упаковку.
- Для зручності огляд відправлення у відділенні здійснюється в місцях, позначених табличками
«Перевірка відправлення», які забезпечені столом і розеткою 220Вт.
- Співробітник ТОВ «Нова пошта» знаходиться поряд з Одержувачем під час огляду
відправлення для надання своєчасної допомоги та роз'яснення умов огляду.
- Якщо після огляду Одержувач задоволений якістю товару, що знаходиться у відправленні,
здійснює оплату вартості відправлення та/або послуги ТОВ «Нова пошта».
- Якщо після огляду Одержувач відмовляється отримувати відправлення, то співробітник ТОВ
«Нова пошта» самостійно здійснює запакування оглянутого відправлення. Грошові кошти Одержувачем не
сплачуються.
- Якщо під час огляду виявлено недостачу вмісту відправлення або його пошкодження, або
відправлення було пошкоджено в процесі огляду, співробітник ТОВ «Нова пошта» допомагає Одержувачу
оформити Акт приймання-передачі, як підтвердження факту розбіжностей в якості та/або кількості
отриманого відправлення, і Претензію.
Максимальний час огляду відправлень не повинен перевищувати 5 хвилин на одне
відправлення.
Особливості огляду деяких видів відправлень
Товари в упаковці, що мають характерний метод розкриття (блістерну упаковку, термозбіжну
плівку, ламіновано-поліетиленову упаковку, металеві або паперові пломби, прошивку нитками,
перфорацію), дозволяється оглядати лише на предмет цілісності заводської упаковки, але без її
розпакування.
Під час огляду відправлень забороняється:
- Здійснювати огляд вмісту відправлення без нагляду співробітника ТОВ «Нова пошта».
- Перевіряти справність вмісту відправлення на принесених Клієнтом речах.
- Розбирати відправлення (виключення: товари, що передбачають використання SIM-картки, елементу живлення).
- Підключати, копіювати, зчитувати інформацію з носіїв, які містяться у відправленні.
- Зривати з упаковки та відправлення заводські, рекламні, інформаційні наклейки (виключення:
наклейки, розміщені на упаковці комп’ютерної, електронної та оптичної продукції в місцях відкриття
упаковки).
- Використовувати витратні матеріали, що є у відправленні (наприклад, розпилювати
парфумерію, тестувати косметичні засоби).
- Підключати сторонні прилади, носії інформації або механізми, які не є частиною відправлення
(виключення: SIM-картки, навушники, елементи живлення).
- Заливати паливно-мастильні матеріали або інші рідини у відправлення, які передбачають їх
використання.
- Встановлювати паролі на електроприлади, які передбачають таку функцію (телефони,
планшети, комп’ютери, ноутбуки тощо).
- Виконувати огляд відправлення за межами відділення (для відправлень, адресованих до
відділень).
Рекомендації
щодо полегшення процедури отримання компенсації
- Огляд відправлення здійснюйте в присутності співробітника ТОВ «Нова пошта».
- Дотримуйтесь рекомендацій співробітника ТОВ «Нова пошта» під час огляду відправлення.
- За наявності претензій до стану/вмісту відправлення складіть Акт приймання-передачі та
Претензію.
- Під час оформлення відправлення, забезпечте його надійне пакування. З усіх питань
пакування (доцільності використання, підбору виду упаковки для певного типу відправлення тощо),
зверніться за консультацією до співробітника ТОВ «Нова пошта».
- Зазначайте реальну вартість відправлення під час оформлення експрес-накладної.
Причини, за яких можлива відмова у виплаті компенсації
- Оформлення Акту приймання-передачі не в момент отримання відправлення.
- Оформлення Акту приймання-передачі не в присутності співробітника ТОВ «Нова пошта».
- Відсутність в Акті приймання-передачі інформації про пошкодження / деформацію /
цілісність / недостачу вмісту відправлення.
- Оформлення Претензії без складання Акту приймання-передачі.
- Якщо це запит на відшкодування моральної шкоди.
- Інші причини.