Сервіс «Огляд відправлення» Нова пошта

Умови сервісу
«Огляд відправлення»

«Огляд відправлення» – сервіс, надає можливість Одержувачу у відділенні, скориставшись
спеціально відведеним столом, або за адресою, перевірити вміст відправлення на таких умовах:

  • Співробітник ТОВ «Нова пошта» передає Одержувачу відправлення на огляд для перевірки 
    його вмісту, попередньо розкривши упаковку.
  • Для зручності огляд відправлення у відділенні здійснюється в місцях, позначених табличками 
    «Перевірка відправлення», які забезпечені столом і розеткою 220Вт.
  • Співробітник ТОВ «Нова пошта» знаходиться поряд з Одержувачем під час огляду 
    відправлення для надання своєчасної допомоги та роз'яснення умов огляду.
  • Якщо після огляду Одержувач задоволений якістю товару, що знаходиться у відправленні, 
    здійснює оплату вартості відправлення та/або послуги ТОВ «Нова пошта».
  • Якщо після огляду Одержувач відмовляється отримувати відправлення, то співробітник ТОВ 
    «Нова пошта» самостійно здійснює запакування оглянутого відправлення. Грошові кошти Одержувачем не 
    сплачуються.
  • Якщо під час огляду виявлено недостачу вмісту відправлення або його пошкодження, або 
    відправлення було пошкоджено в процесі огляду, співробітник ТОВ «Нова пошта» допомагає Одержувачу 
    оформити Акт приймання-передачі, як підтвердження факту розбіжностей в якості та/або кількості 
    отриманого відправлення, і Претензію.

 Максимальний час огляду відправлень не повинен перевищувати 5 хвилин на одне 
відправлення.

Особливості огляду деяких видів відправлень

Товари в упаковці, що мають характерний метод розкриття (блістерну упаковку, термозбіжну 
плівку, ламіновано-поліетиленову упаковку, металеві або паперові пломби, прошивку нитками, 
перфорацію), дозволяється оглядати лише на предмет цілісності заводської упаковки, але без її 
розпакування.

Під час огляду відправлень забороняється:

  • Здійснювати огляд вмісту відправлення без нагляду співробітника ТОВ «Нова пошта».
  • Перевіряти справність вмісту відправлення на принесених Клієнтом речах.
  • Розбирати відправлення (виключення: товари, що передбачають використання SIM-картки, елементу живлення).
  • Підключати, копіювати, зчитувати інформацію з носіїв, які містяться у відправленні.
  • Зривати з упаковки та відправлення заводські, рекламні, інформаційні наклейки (виключення: 
    наклейки, розміщені на упаковці комп’ютерної, електронної та оптичної продукції в місцях відкриття 
    упаковки).
  • Використовувати витратні матеріали, що є у відправленні (наприклад, розпилювати 
    парфумерію, тестувати косметичні засоби).
  • Підключати сторонні прилади, носії інформації або механізми, які не є частиною відправлення 
    (виключення: SIM-картки, навушники, елементи живлення).
  • Заливати паливно-мастильні матеріали або інші рідини у відправлення, які передбачають їх 
    використання.
  •  Встановлювати паролі на електроприлади, які передбачають таку функцію (телефони, 
    планшети, комп’ютери, ноутбуки тощо).
  • Виконувати огляд відправлення за межами відділення (для відправлень, адресованих до 
    відділень).

Рекомендації 
щодо полегшення процедури отримання компенсації

  • Огляд відправлення здійснюйте в присутності співробітника ТОВ «Нова пошта».
  • Дотримуйтесь рекомендацій співробітника ТОВ «Нова пошта» під час огляду відправлення.
  • За наявності претензій до стану/вмісту відправлення складіть Акт приймання-передачі та 
    Претензію.
  • Під час оформлення відправлення, забезпечте його надійне пакування. З усіх питань 
    пакування (доцільності використання, підбору виду упаковки для певного типу відправлення тощо), 
    зверніться за консультацією до співробітника ТОВ «Нова пошта».
  • Зазначайте реальну вартість відправлення під час оформлення експрес-накладної.

Причини, за яких можлива відмова у виплаті компенсації

  • Оформлення Акту приймання-передачі не в момент отримання відправлення.
  • Оформлення Акту приймання-передачі не в присутності співробітника ТОВ «Нова пошта».
  • Відсутність в Акті приймання-передачі інформації про пошкодження / деформацію / 
    цілісність / недостачу вмісту відправлення.
  • Оформлення Претензії без складання Акту приймання-передачі.
  • Якщо це запит на відшкодування моральної шкоди.
  • Інші причини.