Часті питання

  • ЯКА ГАРАНТІЯ У МОГО ТОВАРУ?

    Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу.

    Він зазвичай зазначений в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або іншому документі, що додається до товару).

    На сайті виробника Вашого товару

  • Чи здійснюєте Ви доставку до квартири і підйом на поверх?

    Будь ласка, зверніть увагу, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю.
    Товари з розділу «Побутова техніка та інтер'єр», великогабаритні товари з розділів "Фітнес", "Дитячий світ" (тренажери, дитячі кроватки, дитяча меблі, матраци і т. д.) Доставляються до квартири.
    Вартість ручного занесення в квартиру залежить від: габаритів техніки, складності підйому та наявності ліфта (куди товар поміщається в упаковці).

  • Чи можливо купити товар в розстрочку?

    На жаль, на даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає.

  • ЩО РОБИТИ, якщо товар не підійшов ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРУ АБО РОЗМІРОМ І ІНШІ ПРИЧИНИ?

    Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання) - Ви можете товар, який не використовувався, збережено товарний вигляд і споживчі властивості, і відсутня у переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню:

    Обміняти на аналогічний будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості Як оцінити збереження товарного вигляду: При хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів користування у вигляді дрібних царапин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин чи тріщин.

    Найпростіше оцінити збережений чи товарний вигляд, відповідавши собі на запитання: «Купив би я цей товар у такому вигляді, як новий?"

Часто поставлені, поширені питання; питання, які часто ставляться,  — підбірка часто задаваних питань на певну тему та відповідей на них, яка створюється переважно для того, щоб не треба було постійно відповідати на одні й ті ж запитання.